luni, 12 august 2013

The Right Prize slot


Acest joc de noroc are mai multe simboluri, dar nu sunt simboluri de poker. Simbolul Wild de pe acest joc este Premiul este un simbol dreapta. Simbolul plată scatter este "ușile" și simbolul bonus este ca roata iconic de Pretul este dreptul de joc.

Există două bonusuri în acest joc. Un bonus de rotiri gratuite și un bonus de etapă, care vă oferă aleatoriu un anumit joc, care poate varia de la "Alege un premiu, picătură Chip, Spin pentru a câștiga, și Premiul dreapta.
Pentru a primi bonusul de spin liber trebuie să aterizeze de 3 sau mai multe simboluri scatter. Puteți retrigger și puteți obține, de asemenea, un bonus secundar în timpul bonus de spin liber. Bonusul etapa declanșează atunci când ateriza trei simboluri roți iconice. Cum am spus mai sus, se va lua aleatoriu la un anumit bonus pe care am enumerat mai sus.

Joc: Acest joc a fost unul greu. În timp ce Wild apar de multe ori și cu aterizare pe o multime de spin, mi-a luat mai mult de 90 de minute pentru a obține un singur bonus. Bonus Am fost bonus scena. Din fericire, pentru că am fost cea pe care am vrut să revizuiască. Am primit bonusul, care sa dovedit a fi de filare care roata iconic. M-am intors de trei ori și totalurile pe roata cumulativ au fost multiplicate cu miza mea linie.

Grafica și sunetele sunt foarte bune în acest joc. Există o mulțime de animație prea. Atunci când teren de potrivire simboluri ale masinii, se conduce pe ecran și bliț xenon, atunci când voi nave de teren, nava se deplasează, de asemenea, pe ecran, iar corn și delfini înota să-l înconjoare. În general, mi-a plăcut acest joc, dar eu nu-mi place că mi-a luat atât de mult timp pentru a primi bonusul. Care în sine ar putea să mă împiedice să-l joc din nou.

Related posts

Description: The Right Prize slot Rating: 4.5 Reviewer: Unknown ItemReviewed: The Right Prize slot
Al
Mbah Qopet Updated at: 15:03

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu